Femeile și potențialul maxim atent dirijat

Campania Vodafone spune că Milioane de fete nu au șansa de a-și atinge potențialul maxim. Așa că și-au luat angajamentul să ajute 7 milioane de fete să se conecteze și să strălucească, mai puternic, împreună.

În anii ce urmează, 7 milioane de fete, din India și împrejurimi, vor avea șansa să vadă cum e să te atingă reclamele de la MAC și să nu-ți permiți produsul. Sau cum e să te îmbraci la fel de prost ca toate fetele din europa, dar să te simți cea mai tare. La fel ca fetele din Europa. Globalizare, they say. Ce face ea de fapt?păi o ia pe fata indiancă , frumoasă, naturală și cuminte, de la țară și o mută într-un studio de videochat, sau într-un laborator de chimie, plătită prost, ca apoi să sfîrșească tot într-o companie de videochat, dar pe un post mai mare. Poate P.R!? În ani, o pune să-și părăsească satul, să se mute într-un oraș cu ”oportunități” și promisiuni deșarte: muncă, muncă și iar muncă. Cafea, cafea proastă și pui injectat și mai prost, la cină. Nopți nedormite și senzația că ceea ce face ea contează. Muncește în corporație, atinge calculatore, roboți și mașini, emailuri impersonale și o mulțime de drogangii, bărbați infantilizați de branduri, bărboși cu haine la modă, și înălțime potrivită, epilați și îndrăzneți în dormitor, dar proști când vine vorba de altceva- la fel de însetați de fericire precum va fi ea.
Peste timp.
Apoi, tradiționalismul sedimentat în rărunchii ei, va trebui scos. Sentimentele, treptat, se vor înlocui cu atracția față de brand: lucruri. Engagement cu brandul. Sau logodna cu produsul tău preferat. Urmează campanii de îndoctrinare. E doar o chestiune de tmp până când fata de la țară, lipsită de posibilități materiale și de expasiune,  va fi feministă, pro-avort și gata de adaptare. Pentru că-și va aduce aminte, de fiecare dată când își va vedea satul în fața ochilor ei, despre cât de săracă era. Dar mai ales despre cât de bogată AR PUTEA FI.
Despre cum vodafone și alții i-au promis strălucirea. E despre cum slava deșartă deschide sufletul și mințile oamenilor curați, îi ia din sucul lor și îi îndeasă laolaltă, alături de toți. Comunitate….comuniune… comunism alături de toți și toate.
   Apoi, ea va întâlni un băiat, la fel de ocupat ca ea, scos din rădăcini, dezintegrat ființial din propriul Acasă. Acel acasă, din care a pornit și ea. Prea ocupați cu slujba, cu jobul, cu shoppingul existențial și cu alte răzmerițe ale lumii ultra-contemporane, se va feri să-și facă o relație. De ce să piardă timpul cu un individ fraier, când ea poate să fie tot ce-și dorește? Iar el, gândid poate ceva mai matur, va considera, după luni de încercare, că tipa nu merită răbdarea. Ce familie, ce copii!? acestea sunt idei învechite. Numai proastele fac copii.  În cel mai bun caz, se vor ”combina” în stil infantil, și -și vor dori împreună să salveze planeta. Nu se vor contopi în amor , decât atunci când fiziologia le va cere. Și pentru asta vor avea grijă să investască într-un aparat special, să le aducă aminte. Așa că ea s-a lăsat ”strălucită”, iar el orbit de propriul egoism sinaptic. Știți voi, dumneavoastră, femeile sunt atât de vulnerabile și emoționale, prin definiție, încât reclamele au cel mai mare impact asupra lor. Dar ea nu va putea să-și dea seama, ea fiind femeia…  Iar bărbatul, prea ocupat să-și schimbe statusul pe facebook, în loc să și-l construiască pe al său. Militanți, ce mai !
7 milioane de femei ca ea, presărate peste Europa. 7 milioane de bărbați dornici să le cucerească, presărați în singurătatea lor peste aceeași europă de oameni mici, care se vor crede colosali în următorii ani. Trufia la rang de virtute.  Industriile sunt în floare, corporațiile pompează bani grei în fundurile lipsite de sens ale angajaților, așa încât nimeni, dar nimeni să nu-și va putea da seama cât e de singur. Și nefericit. Nefericirea va fi direct proporțională cu succesul profesional: Cu cât succesul profesional și popularitatea sunt mai mari, cu atât neîmplinirea, angoasa, vidul interior și golul sufletesc va fi mai mare.
   Lumea nouă se naște la orizont. O lume mai mult pe verticală, îmbuibată până peste măsura însăși îmbuibării, de oameni smulși din mediul lor, terfeliți, hibridizați și machiați până peste poate, de duhul occidental al acelui grav ”ORICE E POSIBIL”.  Hibridizarea omului după tehnici și tactici desprinse din vechile manuale de reeducare. Reeducarea omului, în sine ! Strălucește, fii o divă, preia controlul, și fă-ți bărbatul de rușine, alungă negativitatea și fii propria ta stăpână, sunt dictoante ce răsună și vor răsuna mult timp de-acum în colo în mentalul colectiv al femeilor de pretutindeni. Sensibilitatea exploatată la maxim de călăii nevăzuți ai neamurilor primare… ai familiilor, ai bărbatului și ai femeii care prin definiție, creează. Procreează. Dau viață și duc mai departe moștenirea de mii de ani ! Sunt valorile sale…
7 milioane de femei vor intra în Europa așa cum ar intra într-un magazin de shopping, și-și vor lua tot ceea ce NICI MĂCAR NU AU VISAT ele vreodată. Căci li s-a zis, li s-a inoculat, prin manipulare, prin terfelirea minții sincere și naturale, că ele sunt netrebnice dacă rămân acasă. Așa că vor lua atitudine.
Nu de islamizare m-aș teme, în continuare, ci de omul luat din propria țărână, din locul lui sacru și familiar, și pus în mrejele lumii moderne, ațâțat de reclame, fandosit de propriile slăbiciuni, transformat într-un animal dichisit, veșnic ușor de înlocuit oriunde.
_________
Nu e nimic mai urât pe lume decât țăranul spoit, decât femeia autentică și naturală, transformată în vampă. Socrate afirma odinioară că un popor se cunoaște după muzica pe care o creează, și se făurește și educă, după muzica pe care o ascultă…  Ei bine, astăzi, ghicim încotro se îndreaptă o nație, după femeile pe care societatea respectivă le creează. O societate sterilă, stearpă, lipsită de căldura umană.
Femeia este termometrul civilizaţiei.  – George Călinescu-
Și începe să fie din ce în ce mai frig…
____________________
VETO
Informaţiile publicate pe trăsăturidinfront.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Publicat de

io`HA

o țărancă, vorba aia...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *