Ola, io mi-s Mariola și alte păcăleli comerciale

O grămadă de bărbați sunt păcăliți azi de femei spoite si atrăgătoare, care emană triumful egoului asupra spiritului. Păcăliți că ele sunt femei.
    Un bun exemplu este melodia asta, cu Mariola. Dacă la inceput diva cântă sexy si slugarnic, ca o meduză care se strânge ca să nu rănească bărbatul, cucerindu-l tactic… intervine apoi cu fade out vocea groasă de monstru, pentru că așa se transformă de fapt și ea.  Din divă delicată, feminină, femeie, se transformă, pe măsură ce atracția bărbatului crește, în divă diabolică, cu simptome histrionice demne de manualele de psihopatologie.
   Ola, io îs Mariola. Zice ea cu gesturi fine, seducătoare, la care pică numai bărbatul slab impresionat de carcase goale. Adică cei multi. Îi tremură vocea, se îngroașă tonul și incepe grotescul. Diva devine un bărbat sau monstru, pe măsură ce barbatul ii pică in mreje. Dezechilibrarea societății a început. Spurcăciunea se promoveaza la toate radio-urile. Cine nu inghite asa ceva, este supus uitării. Un deviant de la normă. Ciudat, lipsit Poate chiar de clasă.
Câteva versuri, de început, aici:
We can have a drink just to start the night, / putem să bem doar să începem noaptea
And I can make you wanting me another night,/ și te pot face să mă vrei încă o noapte
Boy I see you staring,  / băiete, văd că te holbezi
You’re watching every move… / observi fiecare mișcare
Hola,                                  / Ola,
Yo me llamo Mariola.     / io îs Mariola
Ven aquí, acércate sin miedo que estoy sola.   / vino-aici, apropie-te fără frică pentru că sunt singură.
  Asta înțelegem prin diabolizarea societății, decăderea ei. Dacă noaptea începe cu o băutură, două, și holbatul efectiv- ca sport internațional – de când era internetului e în floare, urmează arta seducției de consum, pe termen foarte scurt, holbare din nou, și dorința femeii de a înșfăca prada- pe bărbat, amăgindu-l , făcându-l din vorbe să creadă că ea ar fi singură. Iar pe măsură ce bărbatul se apropie, surpriza este că acolo nu mai este o femeie, blândă și plăpândă, chiar așa vulgară cum era ea, ci un monstru, un alt bărbat, sau poate maimulți, în toată splendoarea lor vocal-instrumentală.
Dar știți care mai e problema noastră? Că am pus în ultima vreme tot mai mult cerceii si lenjeria să devină elemente ale feminității, si tot mai puțin spre deloc- generozitatea, căldura, grija si strădania femeii in a-si iubi si completa bărbatul.
Iată modelul promovat acum.
____
Educația femeilor înseamnă educatia lumii, am scris pe larg un articol mai complex aici– fiindcă de acolo se formează fie caractere tari, fie dive cosmice si alte ratări existențiale, spre buna viețuire și evoluție sănătoasă in lume. In orașe, țări și apoi pe mapamond. Vreți utopie? Poftim , luați utopie!
Nu doar feminismul, această dizgrație socială este pe toate gardurile acum, ci și anti-masculinul, spre degradarea ambelor sexe. Spre degradarea echilibrului lumesc. Spre distrugerea normelor sănătoase în lume. Una și același lucru. Bărbatul răpus de slăbiciune, anti-femeia ridicată prin toate brandurile pe piedestal. E greu să reziști tentației.
Iată o altă mică parte din versurile intrigante ale acestei piesuțe muzicale:
.
Boy I see you staring,       / Băiete, văd că te holbezi
You’re watching every move,     / te uiți la fiecare mișcare
I can see the way you’re falling,        /Pot să văd cum (de)cazi
As I’m coming after you.                /îndată ce vin spre tine…
 
Găsiți piesa halucinantă pe youtube.
Dar mai bine ascultați altceva : https://www.youtube.com/watch?v=XZTeavJ9frA
🙂