Profilul psihologic al lui Marian Cucșa, personaj cheie în interpretarea pozelor și fotografiilor de la Mar-a-Lagos | O analiză psy

Partidul Republican nu e deloc vreun partid nou, care să fi fost creat din dorințe ideologice, așa cum în mod fals au lăsat să se înțeleagă în spațiul public, liderii săi. Am scris aici despre istoricul acestui partid și cum au ajuns câțiva evrei să aibe partid social democrat în România. 🙂

Tânăr, elegant, bărbierit și mereu cu ”zâmbetul de ok” pe buze, un om căruia nu îi poți spune nimic că îți zâmbește, te scuipă și se ”fofilează” încercând să spună că fie nu știe fie nu poate, dar poate dar nu face nimic. În acest sens, acesta a fost văzut pe la Partidul Republican în perioada 2016-2020, încă de dinainte ca Partidul Republican să fie la modă, încercând să destabilizeze o țară. O țară a lui.
Îmbrăcat de la marile lanțuri de magazine gen ”Zara, ”bershka și Pull& Bear” (Asta pentru că e pe pull mai mult decât pe bear), Marian Cucșa este un om pe care te poți baza, fie dacă vrei să știi cum e să mergi pe la vreun partid, fie cu zăhărelul fie cu ”lingurița”, cum merge el, fie să știi cu cine și unde să vorbești, dacă vrei ceva.

În analiza informației cu semnificație personală, s-a avut în vedere, pentru persoana domnului Marian Cucșa, următoarele:

Existența unui comportament disimulat la acesta, văzând în multe situații în care acesta nu spune sau spune lucruri care nu sunt de interes. Spre exemplu, întrebat despre ce părere are despre cineva, acesta susține că ”se cunoaște cu acea persoană, că a făcut lucruri importante dar și că ”știe mai bine el cum stă treaba acolo ”și ”hai să nu vorbim despre asta că nu contează” dar și alte situații în care acesta ascunde lucruri, păreri personale și situații, atât de ochii presei cât și de opinia și părerea altor colegi. Acesta își alege persoane aparent mai slabe ca el, cu care soluționează în mod necinstit situații, folosind părerile persoanei și alte păreri pentru a-și dovedi un punct de vedere, făcând referire la situații fie de minciună patologizată, fie situații în care acesta ”plantează” idei false despre persoane, pentru a obține ceva.

A susținut mai multe persoane să candideze într-un sat, pentru a-și asigura ”un spate” în orice partid, încercând să aibe mai multe situații în care acesta să fie cunoscut ca un politician , și nu ca o persoană care susține medii de dezvoltare în antreprenoriat, susținând femei mai populare ca el, pe funcții de conducere, cum a fost cazul în care a susținut-o pe o tânără dansatoare din sat, pentru a candida la funcția de primar al orașului (comunei, mai bine zis), încercând prin aceasta să-și susțină o ”eventuală ”candidatură, într-o funție mai ceva ca această tânără.

În 2008, ne-am deplasat la sediul unui partid din România, numit Partidul Republican, pentru a susține candidatura la primare, a unei colege de-a noastre, care și-a făcut prezența în scena politică încă de pe vremea când lucra cu domnul primar al unui sat din județul Timiș. Prin profesie, aceasta l-a cunoscut pe acest domn Marian Cucșa, povestindu-ne despre preferințele acestuia de a-și face fotografii, care să ”arate ceva”. În acest sens, acesta, în campanie, a pus-o pe domnișoara care candida, o fată blondă, cu părul lung, cu mii de like-uri pe feisbuc și cu o reputație ce îi făcea stimă (de prost gust) acestui candidat la alegeri de orice fel, domnul Marian Cucșa. Acesta, împreună cu alți colegi, foști traseiști la partide reputate pentru ”bijnițărime”

Aceleași tehnici perfide de spălare de persoane normale au fost infiltrate și în Partidul Republican, despre care vom vorbi aici. În acea perioadă, domnul Marian Cucșa a făcut influență asupra unor copii, tineri de partid, punându-i fie să se ”dezbrace” în fața camerelor de luat vederi, pentru a le inopina ceva, fie să spună lucruri în care aceștia nu credeau. Dintre persoane: o domnă  care a candidat la alegerile locale, tânără, a cărei profil de feisbuc în perioada candidaturii a fost ”inundat” de postări plagiatoare, susținute și postate de către un candidat (altul decât ea) plătite din bani publici, mai bine zis, plătind pe cineva să se ocupe de imaginea ei, la susținerea lui domnul Marian Cucșa, care susținea de multe ori ”ce postări trebuie puse, cât și cum” dând de multe ori indicații unui specialist în publicitate, cum a fost cazul unei tinere fete, pentru a susține că trebuie publicat numai ce dorește el și numai ce vrea el. Nu l-au interesat niciodată situații de afiș, număr de votanți și strict părerile, influențele și persoanele care ”apar”, de multe ori nelăsând sau nesusținând anumite persoane, cu toate că experiența și reputația lor era bună, din motive pe care nu le știam. Cităm din această știre, aici: https://www.trasaturidinfront.ro/cum-a-sustinut-un-candidat-normal-la-publicitare-domnul-Marian-Cucsa-fost-deputat-ALDE-membru-comisiei-parlamentare-de-control-al-SRI

 

Indicatori verbali și nonverbali ai acestuia

Menționăm că reputația domnului Marian Cucșa ar trebui să fie una nelegală, susținută atât prin metode de informare mediatice supuse unei probe de tip expertiză de laborator privind normalitatea,  susceptibilitatea și acceptabitatea acestuia de a fi sau a nu fi  o persoană ”cu toate capurile pe umeri”, cum susține presa, dar și societatea românească, prin aceea că acesta, făcând influență de ordin psihosocial în mai multe partide, acum văzând că îl atacă pe George Simion (să fi fost acesta scopul pentru care acesta ”s-a infiltrat ” ca un parazit în partide, încercând o compromitere, a la carte, din interior a acestora?) Sau domnul Marian Cucșa este doar o persoană cu un nivel întârziat de dezvoltare personală, care susținând și având mai multe situații ”personale” în care susține că acesta este un om ”important”, încearcă, folosind metode de prost gust și rușinoase, să se ”infiltreze” folosind aparate de fotografiat și dorința de control a altora, să se afișeze în ipostaze normale, prin care acesta să mai obțină niște bani. (sau foloase), menționând atât un număr de like-uri, cât și calitatea lor.

Din tehnicile folosite de acesta: folosind râsetele și manipulările de ordin abuziv, prin care înceară folosind manipularea, să susțină o ”manipulare” falsă sau care nu susține o părere ci bazată pe o situații de ”importanță personală” pentru a ascunde un lucru pe care persoana îl solicită, atrăgând atenția asupra unor situații care nu există sau despre care persoana nu a luat la cunoștință cu toate astea, acesta influențează în mod direct și personal opinia publică, dar și se informează foarte bine despre persoane asupra oricăror situații.

 

…sau încerca să candideze, pentru o funcție în Partidul Republican, domnul Marian Cucșa era cunoscut ca ”băiatul care știe” unde să te pună și să te ducă, ca să fii și tu ”cineva”. În acest sens, acesta a organizat, și a susținut organizarea mai multor demonstrații în stradă, la Timișoara, organizate de persoane rău famate dar și de persoane care nu știau ce fac acolo și pentru ce, dar și de băieți de partid care, ca orice tânăr în România, cum a zis cineva de la PSD, ”merge într-un partid că are și el o firmă”(Doamne ferește, acest lucru nu se putea uita) . … enumerând de multe ori persoane care au spus că… ”ah,, Marian? E băiețaș, dar ce să faci cu el? săracu tot încearcă.” În acest sens, ne sperie și pe noi de multe ori imaginea pe care acesta și-a creat-o în mediul online, mai mult cu cât acum, numele lei se leagă de cel al lui Coldea, fie înercând să disimnuleze o situație, fie încercând chiar el să nu fie asociat cu acesta.

Dintre persoane: o domnă  care a candidat la alegerile locale, tânără, a cărei profil de feisbuc în perioada candidaturii a fost ”inundat” de postări plagiatoare, susținute și postate de către un candidat (altul decât ea) plătite din bani publici, mai bine zis, plătind pe cineva să se ocupe de imaginea ei, la susținerea lui domnul Marian Cucșa, care susținea de multe ori ”ce postări trebuie puse, cât și cum” dând de multe ori indicații unui specialist în publicitate, cum a fost cazul unei tinere fete, pentru a susține că trebuie publicat numai ce dorește el și numai ce vrea el. Nu l-au interesat niciodată situații de afiș, număr de votanți și strict părerile, influențele și persoanele care ”apar”, de multe ori nelăsând sau nesusținând anumite persoane, cu toate că experiența și reputația lor era bună, din motive pe care nu le știam. Cităm din această știre, aici: https://www.trasaturidinfront.ro/cum-a-sustinut-un-candidat-normal-la-publicitare-domnul-Marian-Cucsa-fost-deputat-ALDE-membru-comisiei-parlamentare-de-control-al-SRI

De asemenea, acesta a fost și membru PSD, PNL, ALDE, AUD, dar și alte partide și formațiuni, făcând de multe pri ”propagandă personală” pentru promovarea unor valori, dar și pentru promovarea unor opinii în care, drept să fim, nici el nu crede. Acesta chicotea de multe ori în birou, în timpul campaniei electorale, cu ”fetele care candidau”, susținând că acestea trebuie să fie văzute ”într-un fel și nu cum sunt ele”, punându-le să se pozeze cu diverse persoane din instituții publice, cu care să se asocieze, încercând atât să ”Planteze persoane” în funcții ”aparente” sau care nu există cât și să-și susțină o imagine ”importantă” prin asemănarea cu acestea. În acest sens, acesta niciodată nu se afișa în mod normal, susținând că acesta este prieten cu ele, ci întotdeauna găsea o modalitate de a apărea, cu toate că spunea că ”nu dorește să apară”, însă făcând fotografii sau comandând fotografii pentru acestea, în care să-și arate ”puterea”.  Ca și profil psihologic al acestui candidat, putem spune că este un tip ”zeflemitor” cu care nu se poate discuta mai mult de câteva minute, deoarece fie râde mult și ”încearcă să te facă din cuvinte”, pentru a crede că tu ești mai deștept decât el, și că el este prost, fie încearcă să te facă să îl susții, spunându-ți că ”el este important și că ”se știe cu

În acest sens, în perioada înscrierilor în partidul Republican, din 2018, când pe fondul unor probleme cu autoritățile care se ocupau de plasarea forței de muncă în partid, în speță, se făceau înscrierile pentru partidul Republican (un partid al lui Marian Cucșa nu poate fi decât un partid muncitoresc, în care oamenii sunt ”persoane care nu știu ce fac acolo sau au firme” și se lasă ”puse”în partid de zâmbetul fals al unui spiriduș de partid care toată ziua susține că cunoaște oameni și că ”știe el mai bine”, încercând să-i convingă pe alții că părerile și experiența lor nu sunt bune, ci că doar experiența sa și importanța sa în partid și în alte situații, este mai bună. Acesta se laudă că a făcut parte din corpul de Control al SRI, unde își spunea ”satan al serviciilor secrete” lăudându-se de multe ori că avea acces la informații dar și că” mulți dintre cei care susțineau lucruri despre acesta, nu puteau să le susțină, făcând ” ce vroia”. Nu același lucru s-a putut și în acest partid, unde văzând că reputația oamenilor care s-au înscris este tot mai slabă, datorită puterilor acestuia de a disimula, (disimularea te face să atragi lângă tine numai handicapați, persoane bolnave cu reputația, oameni fără probleme, neevaluați, persoane cu antecedente penale dar și alte persoane care ”nu au ce să facă ”și vor să fie și ele ”celebre” pe feisbuc, cum a fost și situația acestei fete, Cristina Ramona Chioreanu, care dorindu-și mai mulți clienți pe firmă, a apelat la serviciile de ”partid” ale unui om care dorea de la o candidată, să promoveze ea ”valorile” lui în locul său, și să ”nu candideze el”, că” nu e momentul acum”.

 

 

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *