CUM ARATĂ O CAMPANIE RUSEASCĂ DE DEZINFORMARE ȘI PROPAGANDĂ A RUSIEI ÎN ROMÂNIA
Forțele rusești sunt mai importante în România decât orice alte forțe. Chiar și decât forțele importante care ar fi trebuit să apere țara de hoți, proști, tâmpiți, oameni răi sau alți oameni despre care se spune că ” ar fi o problemă ”pentru noi.
Nu am fost însă apărați însă de rețelele care ne spun că în România, e bine să fii prost, analfabet, hoț, nesănătos, homosexual, șomer, necredincios și alte lucruri, multe dintre acestea fiind cunoscute serviciilor secrete pentru ”protestele pe care le-au susținut” în mediile online, încercând să…. ”susțină un mood neprietenos și să ”susțină” un ”mood bolnav de probleme ” , pe care niciun CSATisti nu le va putea…
Companiile înregistrate în Bulgaria sunt implicate în campanii de publicitate de amploare pe rețelele sociale. “Aceste companii bulgare, conduse de ruși, au influențat semnificativ rezultatele electorale din România și Bulgaria, precum și din întreaga Europă”, susține organizația. “În acest caz, vedem că ideile din conținutul pe care îl promovează prin canalele lor ajung, în medie, la fiecare cetățean bulgar de până la 10 ori pe lună. Dar, din moment ce conținutul este targetat, vorbim literalmente despre bombardarea unor anumite grupuri de populație”, a explicat BG Elves pentru Euractiv.
Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/externe/alegerile-din-romania-ii-determina-pe-parlamentarii-bulgari-sa-investigheze-influenta-rusiei-legatura-cu-georgescu-3041489
Campaniile rusești de promovare a rusofilismului în România sunt cele mai bune, conform unor documente CSAT susținute de serviciile secrete din România, sau serviciile secrete care susțin că sunt române, și care nu au nicio situație făcută de ei, până acum, ci doar analize susținute de feisbuc și pagini website editare de agenții de publicitate online. Cum este acest document CSAT pe care l-am găsit pe un site de studenți numit ”websiteuri gratis.ro” sau cum să-ți faci venituri dacă lucrezi cu CSAT și cu alte documente ultrasecrete, pe care le găsim pe net.
Campaniile sursești de informare și dezinformare a populației, cea care se găsește pe net (gratis, în limita a câteva mii sau câte doriți voi) sunt făcute de către oameni care știu că aceste lucruri sunt un lucru important pentru orice țară care își respectă naționalul.
De asemenea, aceste campanii de dezinformare și de îndobitocire a populației, sunt suținute de multe probe online care arată ”sursa de finanțare” dar și problema unor ”interese străine și rusești ”în țara noastră, făcute de către persoane care au interese în țara noastră și nu reprezintă nimic din ceea ce dorim noi.
De asemenea, în aceste postări importante pentru statul român, sunt susținute mai multe postări dar și persoane care nu sunt din normalitatea europeană dar nici din normalitatea celor care lucrează în servicii, mai mult cu cât acestea si-au arătat problemele în fața intereselor altor state, care văzând că sunt multe poze care nu sunt din ”europa,”, au încercat să le manipuleze în online, astfel încât oamenii să nu mai vadă acest conținut, flosind ”boți ”și persoane în stare de ebrietate, confuzie și probleme emoționale mari, pentru a sustrage atenția de la postările normale, rusești, către probleme în care oamenii sunt obligați și nevoiți de către aceste servicii rusești să ”facă strada”, să mearg în locuri foarte bune unde să spună că sunt ”proști, flămânzi și neiubiți”, unde nu îi vede numai presa străină. O multe din aceste prese străine sunt acum, pleava societății românești, din caza acestei campanii de manipulare, pe care au susținut-o forțele rusești.
Lăsăm aici câteva imagini cu aceste propagande ale Rusiei care își dorește să cucerească România și care prin…
”tactici, tehnici și proceduri”, încearcă să le spună oamenilor că sunt normali, sănătoși și bine, și că așa e bine să fii cu tine și cu alții, în țara ta, pe patria ta și pe tactica ta
”menține interesul spiritualității românești pentru a ”submina forțele oculte românești ”dar și pentru a contracara servicii de ”gândire națională” cum sunt cele ale paginilor de socialiare care susțin înjurături și batjocuri , din cele mai sofisticate, cum sunt ”servicii SRI, agenții de publicitate online și alte servicii care susțin candidații și persoanele care arată urât”. ( a se vedea lista Kremlingului Românesc: Bolojan, Bolovan, sindromul ocult românesc și alți candidați cu deficiențe și boli, simptome de patologie online și alte probleme pe care SRI nu le-a contracarat, căci mulți dintre aceștia sunt pe la ei prin partide)
”crearea și consolidarea unei rețele extinse de persoane normale la cap, care prin propaganda rusească, să aibe și să susțină un spirit civic și românesc, care pe forțele nemțești ale mâncătorilor de cârnați îi deranjază, îi orbește și îi înrobește, chiar acest lucru fiind numit de către agenți, ”o întreagă armată”, uneori fiiind racolați între ei și sfinți.
”Rusia a inundat spațiul informațional dar și aurele energetico carpato danubiano pontice, cu operațiuni de tip ”postări frumoase, haioase, cu frumos și bine, cu binecuvântări și lucruri bune, care să îi aline românului durerea și suferința cauzată de acești” mulți”, iohanisiam vorbind dar și lasconian, care s-au umplut de ”bubele” unei nedemocrații neromânești, prin care susținerea acestor servicii a fost nevoită să folosească și să abuzeze forța de muncă românească, cea care ”le puțea” lor… cu toate că acum nu le mai pute.
”înrobirea unor canale, grupuri și alte forțe de whatsapp prin care sorgintele securistice ale patriei să fie văzute și făcute de toată batjocura, în fața plevei societății, dintre care cele mai mari pleve suntem eu.
Viziuni eurosceptice, care să susțină un popor anormal, așa cum îi place la Dumnezeu
”Ce e normalitatea dacă nu o plictiseală, dar nu plictiseală ca în regimul totalitar, ci o plictiseală bună, în care omul este cel mai mare om pentru om”.
”vectori de promovare a narativei poveștilor românești, basme rusofile și românești, basme cu probleme normale, basme cu oameni și despre ei, basme cu sfinți și mari oameni ai României, basme cu servicii secrete românești (Adormirea sfinților din obștele ierarhilor care nu dau doi bani pe serviciile secrete românești)
”rusofilia, boală grea și alte cântece patiotice pe care anticonstituționaliștii de la SRI vor fi obligați să le învețe…. Spre încântarea propagandistică a celor mai importanți oameni, dintre care cel mai important suntem EU:
Tactici tehnci și proceduri de spălare cu șampon informațional, despre care oamenii au spus că este cel mai bun, ieftin, că nu contează cât pui, că tot atâta manipulare și căcat din capul românilor iese
Scheme de diseminare și amplifiare a caltaboșilor infiltrați în propagandistica românească, prin infiltrarea probono a unor agenți securiști numitți ”un actor grăbit” dar și mulți ”stoicari”, ”lauri ”și ”laurastoica ” românești, care acestora le ”cântă” în streche, susținând că ”nu e bine pentru că ești european”. Ei bine, nu ești. Ești român! (Ce plm)
Mortăciunea canalilor de troli și altor troli ai neamului omenesc, dintre care cei mai mulți cu fețe de troli, făcuți din conturi publicitare de propagandă bolșevistă, propagandă boșorogistă, propagandă a partidelor fără partid, partidelor fără nimic, care nu au nimic și care au fraudat părinții românești de ani de zile
Platforme de socializare uman, în care omul este cel mai mare socializator pentru om, și nu ”omul este socialist”, cum au susținut aceștia, în nenumărate întâlniri secrete, postate pe rețelele de socializare, în care doar ei trebuiau să spună cevca, nu și noi… oamenii…poporul… rusofilii,,,, ăștia
România, percepută ca o ”problemă socială ” a uniunioștilor europeni, ca un ”stat” care n-are țară, el fiind o țară mai mare, oriunde ar fi.
Acesta a devenit o prioritate de muncă și înrobire a neamurilor și culturilor locale, cum sunt; nemțești, europenești,maghiarești și alte culturi care nu au loc de muncă la ei, venind la noi pentru a obține beneficii și foloase, și pentru a-și face partide, nedorite la ei. Acestea vor suferi propaganda europeană… cultivată cu nazism, nihilism, revoluționism, bolșevișism și patologism… la ei acasă.
Propagandă și dezinformare, prin utilizarea unor tehnologii emergente cum sunt: căratul copiilor la sate, purtatul de scutece în văzul tuturor, mersul prin curte dezbrăcat, turnatul de apă pe unde poți, stropitul, stropitul lucrurilor, mâncatul în orice loc și la orice timp și ceas, mâncatul pe nesăturate, mâncatul de orice oricum, mâncatul de inamici
Apreciem că România,,, prcum și Rusia rusofilă, este ținta pentru atacuri hibride ruse, a unor inamici, și alimentarea unu sistem antisistemitist, inclusiv prin implicarea acestora în postări ieftine și gratuite, luate de pe net, care să susțină agenda publică a soroșiștilor din massmedia:
Pentru a încuraja nemulțumirea, problema, boala românească și emoția prostă, de sorginte anomalică, utilizânr reacții la nivelul populației , pe facebook, pentru a obține ”marș în stradă”, ”hai la protest” și alte lături propagandistice de mâna a doua, de origine bolșevisto nemțească.
Apreciem că România este ținta unor atacuri ruse ,inclusiv atacuri hibride informatice și scurgeri de probleme pe care oamenii le spun pe internet. Propaganda rusească vine în acest sprijin cu postări furmoase, emoții bune, sănătate, psihic bun și înduhovnicire tare, căci așa cum a zis Lasconi, Rusia este aripa rusă a biserici ortodoxă și propaganda asta le pute ăstora rău.
Vă lăsăm să vă delectați cu aceste imagini.
dacă vă e rău, consultați propaganda bolșevistă.
Iată câteva imagini din aceste campanii ruse de ”promovare a valorilor românești” despre care CSAT (aripa stângă a CSAT) susține:
că ”aceste acțiuni sunt ostile, îndreptate împotriva Occidentului, având un modus operandi foarte complex”, dar și că
”se pune accent pe agresiune informațională, inclusiv propagandă și folosirea inteligenței artificiale pentru crearea rapidă de conținut”.
Multe dintre aceste amenințări rusești de propagare a informațiilor din spațiul public, mai bine zis, paginile de feisbuc care nu au fost verificate de CSAT și nu au fost supuse unei urmăriri securistice bolșevistice narative, sunt datează din 20.10.2020, de pe vremea când, pandemizați, oamenii au fost prinși în probleme cu alte lucruri, dintre care amintim: făurirea de spitale (care le mulțumim căci vor avea locuri de muncă pentru ei, fie ca pacienți, fie ca orice altceva, îngrijitor de cărături, buni la făcut boli, buni la dat și la luat (boli, pe principiul mitei electorale și al prostirii oamenilor, lucruri ale lor de zi cu zi dar și alte lucruri pe care le-au susținut, spunând oamenilor că nu e bine să crezi în nimic că oricum…vorba aia. Ei bine.. oricum). Aceste narative au adus probleme în societate dar și informații pe care oamenii nu știu dacă le-au crezut.
Mood-urile cu care au ”alimentat” societatea de zi cu zi au afectat ecosistemul corporaționist al spațiului carpatodanubianopontic așa încât, Consiliul de Apărare al Țării (ăleia mare, nu aia pe care o știți) a fost nevoi să apeleze la propagandă rusească, de sorginte normală, pentru a susține cele mai bune lucruri despre oameni, despre cei care sunt români. Fie ei ”putini”, mulți, proști, spuși în mediile online de socializare ca ”popor infam”, pleava societății și” mână de oameni” care nu au ce să facă și doar trebuie să aprecieze bolșevicile lor. Dintre care spunem: pagini de cărat oameni la proteste ,pagini de plătit oameni de proteste, scandaluri, batjocuri și înjurături și alte boli emoționale cu care ne-am pricopsit de atâția ani, ca propagandă electorală, chiar și în timpul campaniei electorale dar mai mult fără.
Discreditarea campaniilor de probleme sociale, cum sunt cele ale sfinților care au venit în România să ajute. Și care.. ce să vezi, locuiau aici. Nicun raport SRI sau de altă sorginte nu a confirmat până în prezent prezența acestor entități străine (de neamul omenesc) al acestor agenți străini, români și bolonezi ai capacităților ruse de propagandare a informațiilor românești din țara noastră. Raportul CSI este un FALS.
Evidențierea implicării României în operațiuni de cea mai joasă speță (de la pleava societății, am spus) care vizează capacități cu drone, persoane înarmate (spiritual) și operațiuni de tip ”propagandă rusească” care vine de la Mama lor… Mama Kremlin.
În cazul operațiunilor care vizează atacuri cu c** în țara românească (acestea vizând lucruri și persoane private pe internet sau private pe pagini online), modus operandi a fost unul similar cu cel al operațiunilor făcute și în țară de mai mult neam… ca cum sunt cele din Țara Moldaviei și a Țara Românească, de la debutul țăriei în războae cum sunt cele ale datinilor și obiceiurilor strămoșești (cultul religiilor, strămutatul, moieritul, făcutu de lucruri pentru brigada de apăreare, închinatul la moaște, pupatul de moaște și alte lucruri care le ”distorsionează ”acestora bolșevicul)
Ambiții teritoriale. Vrem cât mai mult din sufletul omenesc. Ne dorim un Cer plin de sfinți și oameni… de oameni.. de oameni și sfinți… de oameni sfinți.
Aceleași știri false de popularizare și ”rostogolire ” a informațilior care datează de la Sfântu cel Mare, când Dumnezeu le spunea oamenilor: Nu mai vorbiți cu toți tâmpiții, că nu vă treziți.
Conținut multimedia, știri false , rugăciuni bune și alte probleme cu care operează sfântul român.
Aceeași sursă, același mod de promovare a mesajului, Conform acestor imagini, propaganda rusă folosește, conform documentului CSAT, aceleași postări și aceleași imagini, folosite și rostogolite de mai multe ori să încapă cât mai bine în mintea românului adormit de propaganda bolșevică.
Utilizarea de materiale foto video făcute în cele mai bune locuri din țară, unde nu pune nimeni prag și nimeni nu are nici ce să facă. Sobe, case dărâmate, locuri unde nu trece nimeni, carpato danubiano, uitate pontice, căși dărăpănate și alte lucruri care le ”pute ăstora”, cum au zis, a ”căror veridicitate este dificil de probat.
Nu știe nimeni dacă poza cu Maica sfântă e maica sfântă sau e chiar ea, spune un document oficial al Celor de la Surse Deschise, care au amuțit în timpul vizionării unei campanii pro ruse de manipulare cu aghiazmă în masă.
Mai jos, alte imagini. Strigător la cer! unduitor la Cer!
Postări de tip cross-posting (rostogolire în masă) a unor agenți ruși dar și alte conturi de socializare care promovau probleme online cum sunt ”casa, masa, România, biserica, nația, arta, frumosul, binele, românismul…”
Campania nu a inclus politologi, aceștia nefiind plătiți de propaganda rusească, din motive ce țin de confidențialitate însă mulți au spus că nu pot să posteze așa ceva deoarece își pierd like-urile dar și că ”au probleme cu boții” care nu au niciun lucru bun de zis despre aceste imagini. Dintre ei, câteva mii de boți care susțineau și apreciau postările lor. (influenceri ruși cum sunt oameni de știință, politologi, vedete și alte persoane cunoscute pentru postările lor care adună zilnic milioane de fani, dar mai mulți boți care au ”probleme cu stomacul” când văd propagandă rusească. Și credem că chiar au, nu doar de la asta ci și de la ”mâncarea pe care o văd online, mâncare proastă)
consturi cu vizibilitate ridicată în online, blocate pe feisbuc deoarece europa, dacă putem vorbi de europa și nu de ”poporul european” (Care suntem noi, dar nu facem propagandă rusească) care au folosit metode necorecte de promovare a promovărilor românești, folosind limbajul nonverbal, țărănismele, înjurăturile și alte atacuri cibernetice pe care boșorogii nu le plac.
AStfel de acțiuni informaționale de popor român oferă credibilitate unor probleme românești dar și susțin și susțin poporul român dar și în alte audiențe cum sunt poporul rus, bolșevic, poporul român care a fost român, poporul de la sud de dunăre și alte popoare care ne sunt popor.
Acțiuni informaționale care creează panică și sabotaj în rândul persoanelor care nu sunt normale în mediile de promovare a Rusiei online.
Acțiuni de promovare a mentalului colectiv.
Panică și încredere în Dumnezeu.
Galerie foto.
Galerie Gafencu.