N-ai probleme? Primești oricum soluții | Cu forța !

De ce se agită acum oamenii că pe spinarea fricii populației se vând măști la 20 de lei bucata? Când însăși baza unanim agreată a capitalismului compromis este FRICA, așa cum o să vă explic mai jos. Frică și ceva în plus: parșivitatea de a născoci soluții ”inovative” la probleme care înainte nu existau.
 
Înainte să trec pe lângă o vulcanizare, un presales representative mă oprește din drum și îmi aruncă un cui spre roată. Trec peste el și fac pană. Trebuie să caut o vulcanizare, ah, iat-o, ce scăpare!
 
Multe mărci celebre de cosmetice pentru păr îmi promit un păr mătăsos și splendid dacă le folosesc masca și șamponul. Dar după ce nu le mai folosesc pe acestea, îndată părul începe să cadă și e vizibil afectat. Văd din nou reclama, mai cumpăr o dată. Ei mi-au oferit o soluție, la o problemă pe care…. o am . O am?
 
Caut să cumpăr un robot de bucătărie solid, care să nu necesite frecvent un schimb de piese. În magazine găsesc doar plastice, la preț super bun. Cumpăr, dar după câteva luni de folosire, s-a stricat o piesă. Înlocuirea ei mă costă cât jumătate din aparat. Ce produce firma asta, de fapt?
 
Am probleme cu nasul des înfundat, așa că mă duc la farmacie să caut o soluție de decongestionare nazală. Farmacista îmi recomandă cel mai bun produs, îl cumpăr având încredere cumplită în zâmbetul și empatia ei. Au trecut 6 luni șiîncă îl mai folosesc… N-am nasul înfundat de atunci, dar nici libertate să mai fac altceva cu mâinile…

O celebră revistă are pe copertă numai femei bucăți marfă una și una, siliconate, cu sprâncene tatuate, botox pe chip, grăsime injectată în buze, buze groase, țâțe mari, fund bombat, minte puțină, oportunism cât încape, privire de vampă seducătoare. Iată Femeia puternică, scriu ei mare și sus. Societatea a învățat, așa că dacă ai forme necorespunzătoare modelului, ești cam marginalizată. Soluția? Ești bolnav, trebuie să te vindeci de ”nefrumusețe”, așa că fugi la aaloanele de înfrumusețare, chirurgie, pastilele magice de slăbit, transformarea. Sau TRANS-formarea femeii, conform modelului pe care precis îl știți.

Vreau să îmi educ copilul la una dintre cele mai bune școli din oraș, sau în orice caz, undeva unde să îi fie de folos. Am citit un studiu al unui psiholog că dacă nu investesc în copilul meu, sunt jalnică și am o tulburare și va avea și el, așa că primind un pliant în cutia poștală aflu că o școală din zonă pune accent total pe EDUCAȚIE din toate punctele de vedere. Îmi duc copilul acolo, impresionată de mesaj, dar după câteva luni, copilul meu deja mă amenință că mă dă  în judecată dacă nu îi fac mofturile, și mă apostrofează de fiecare dată când vine vorba despre diferențe între femei și bărbați, explicându-mi că genul este un construct social. Tot el mă ceartă dacă dau o recenzie proastă unui parlamentar, întrebându-mă dacă mie mi-ar pica bine să fiu vorbită de rău de alții.

Cumpăr o pudră cosmetică de la un producător care își făcea reclamă mare pe facebook și google, iar după 5 luni, fața mea se degradează, se usucă, mi-au apărut coșuri și am și dermatită. Caut o cremă dermatocosmetică și surpriză: o găsesc la același producător. Acesta vorbește exact pe limba mea, știe perfect ceea ce am nevoie, în toate detaliile. Ba chiar știe și cum mă simt, așa că o cumpăr tot de la el. M-a cucerit. Crema e superbă, folosesc ZILNIC, de 3 ani deja, și nu am nicio problemă ! Sunt perfect sănătoasă !

Primesc un telefon de la un agent de vânzări foarte amabil. După câteva secunde în care i-am acordat atenție, acesta începe să mă înfricoșeze spunându-mi cu patos despre posibilitatea de a muri sau de a mă îmbolnăvi. După ce mă împiedic prin casă de câteva ori și am senzații de neliniște sufletească, îmi aduc aminte de vorbele sale. Zilnic. Îl sun din nou și îl anunț că am ecis să mă asigur, pornind la drum cu acest handicap de a gândi nesănătos și nenatural. Asigurarea de viață este liniștea de care am nevoie pentru a scăpa de cele sădite, de fapt, chiar de el însuși, în mintea mea.

Un tip care învârte miliarde în industria Pharma spune că virusul nu va dispărea, ba chiar se implică activ pentru  a dovedi cu exactitate informațiile sale. Simți necesitatea de a te vaccina, așa că intri într-o clinică pe care tot el o sponsorizează. Gata, te simți mai bine acum.

Un tip care învârte miliarde în Microsoft, spune că școlile sunt închise, și că va mai dura cel puțin un an. Cauți soluție la probleme și ajungi să cumperi pachete Microsoft în valoare de câteva milioane de lei, totul pentru ca al tău copil să se îndoctrineze învețe.
S-a promovat masiv ideea că oamenii vor primi cipuri în vaccin, ceea ce a agravat și tulburat negativ percepția oamenilor despre vaccinare via Bill Gates. S-a creat o falsă problemă, de fapt. Acum, omul apare în presă și ne liniștește: nu va fi niciun cip în vaccin, prin urmare oamenii pot respira ușurați . Pericolul ”inventat” a trecut. Soluția îndulcirii a calmat apele, prin urmare soluția (oricum falsă) înlănțuită de problema pandemică, poate trece lejer. Propaganda a lucrat foarte bine. #ingineresc .
Situațiile sunt nenumărate, și va urma.
tactica de (falsă) problemă -soluție este o tactică veche.
O știți?

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *